2024. május 5., vasárnap

AZ Ő GAZDAGSÁGA❣️

,,💞A jó örökséget hagy unokáinak; a bûnös vagyona pedig eltétetik az igaz számára.,, — Péld. 13,22.

Az Úr egyszer, amikor meglátogatott, és az ágyam mellé ülve másfél órán keresztül beszélt a Szellem vezetésérõl, a következõket mondta:
„Az én Szellemem fogja vezetni az én gyermekeimet.
A Biblia azt mondja: Akiket Isten Szelleme vezérel, azok Istennek fiai.(Róm. 8,14)

Én vezetni foglak téged, de nem csak téged, hanem Isten minden gyermekét. 
Megmutatom majd, hogy mit kezdj a pénzeddel. Meg fogom mutatni, hogyan fektesd be. Igazában, ha hallgatsz rám, gazdaggá teszlek.
Én nem ellenzem, hogy a gyermekeim gazdagok legyenek, azt ellenzem, hogy kapzsik legyenek”. (Lehet valaki kapzsi úgy is, hogy nincs egy fillérje sem.)
Az emberek rosszul idézik a Bibliát, amikor azt állítják, hogy az Ige szerint: „Minden rossznak gyökere a pénz.”

A Biblia egyáltalán nem ezt mondja.
Az Ige azt mondja:„Mert minden rossznak gyökere a pénz szerelme…” (1Tim. 6,10) 
Nincs abban semmi rossz, ha van pénzed. Az viszont már baj, ha a pénz ural téged!

Megvallás: Én Isten gyermeke vagyok. Engem Isten Szelleme vezet. Én Istenben bízom, nem pedig a gazdagságban. Viszont bízom Istenben, hogy vezetni fog a pénzügyeimben. Én tisztelem Istent azzal, hogy tizedet és adományokat adok minden jövedelmembõl.
A szükségeim pedig be vannak töltve Isten gazdagsága szerint dicsõségesen a Krisztus Jézusban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése