2024. május 4., szombat

A FÖLD JAVAI❣️

,,Ha hajlandók és engedelmesek lesztek, e föld javaival éltek.,, — ÉSAIÁS 1,19

Istennek az az akarata, hogy ha hajlandó és engedelmes vagy, akkor neked mindenbõl a legjobb legyen.
(Ha engedetlenségben jársz, akkor természetesen nem élvezheted Isten javait.)
Isten nem zsugori, nem szûkmarkú. 
Nem azért helyezte mindezeket a javakat e világba, hogy az ördög és az õ bandája élvezzék. 
Sokan úgy gondolják, ha keresztény vagy, sohasem lehet semmid. 
Azt hiszik, hogy szegényen és nélkülözve kell végigmennünk az életen.
 
Jézus azonban azt mondta: 
„Ha azért ti gonosz [természetes ember] létetekre tudtok a ti fiaitoknak jó ajándékokat adni, mennyivel inkább ád a ti mennyei Atyátok jókat azoknak, akik kérnek tõle?!” (Mát. 7,11)

Annyira akar nekünk Isten jó ajándékokat adni! Azt akarja, hogy nekünk mindenbõl a legjobb legyen! 
Azt akarja, hogy gyarapodjunk és bõségben éljünk, és az élet javaival éljünk! 
Nekünk azonban együtt kell mûködnünk vele.
 
Megvallás: Én hajlandó vagyok szeretni és szolgálni Istent, az én Atyámat.
Én engedelmesen az Õ akaratában járok, az Õ Igéjének a világosságában. 
Így e föld javaival élek, és bátorsággal imádkozhatom az élet javaiért, mert az én Atyám akarata az, hogy mindez az enyém legyen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése