2024. május 6., hétfő

A GYÓGYULÁS ISTEN AKARATA❣️

,,Mert azért szállottam le a mennybõl, hogy ne a magam akaratát cselekedjem, hanem annak akaratát, aki elküldött engem.,, — JÁNOS 6,38.

A betegek meggyógyulása Isten akarata.
Mégis, olyan keresztények, akiknek gyógyulásra lenne szükségük, azt mondják:
„Lehet, hogy Isten adta ezt a betegséget valamilyen okból.”
Tett-e beteggé Jézus valaha bárkit is?
Amikor az emberek Jézushoz mentek gyógyulásért, visszautasított-e valaha egyet is, mondván:
„Nem, ez nem egyezik az én akaratommal. Szenvedj csak még egy keveset. 
Várj, amíg igazán elmélyül benned az önsajnálat?”

Nem, egyetlen egyszer sem mondta ezt.
Meg akarod ismerni milyen Isten igazán?
Nézz Jézusra! Akarod látni Istent, amint munkálkodik?
Nézz Jézusra! Tett-e beteggé Jézus valaha is bárkit? Nem!
Amerre csak járt, mindenütt jót tett, és gyógyított. (Csel. 10,38)
Meg akarod ismerni Isten akaratát?

Nézz Jézusra! Jézus Isten cselekvõ akarata. Nagy bátorsággal imádkozhatunk tehát a gyógyulásért, tudván, hogy ez Isten akarata!

Megvallás: Amikor gyógyulásért imádkozom, tudom, hogy Isten akarata szerint imádkozom. Isten akarata az, hogy birtokoljuk mindazt, amit Jézus megvásárolt nekünk.
Biztos vagyok tehát abban, hogy Isten meghallgat engem.
És mivel tudom, hogy Isten meghallgat engem, tudom, hogy megvan nekem, amit kértem tõle. És hálát adok neki ezért!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése