2023. szeptember 18., hétfő

ELTÖRÖLVE❣️

,,💞Én, én vagyok, aki eltörlöm álnokságaidat önmagamért, és bűneidrõl nem emlékezem meg!,,
— ÉSAIÁS 43,25.

„Azt hiszem, most kell megfizetnem azért az életért, amit azelőtt éltem, mielőtt üdvösségre jutottam” — mondta egyszer egy szolgáló, aki nehéz idõket élt éppen.
Sok keresztény, mint ez a szolgáló is, vereséget szenved, mert engedi, hogy bizonyos dolgok megtörténjenek az életében, mivel azt hiszi, ennek így kell lennie.
Nem ismerik a különbséget a megtérés és a vezeklés között.
Megpróbálnak vezekelni az életük múltbeli dolgai miatt.

De igazában, amióta megtértek a bűneikbõl, Isten nem vesz tudomást arról, hogy valaha is vétkeztek.
„Én eltöröltem álnokságaidat (vétkeidet) — mondja Isten — Önmagamért.” 
Nem miattad tette Isten, hanem a saját kedvéért. „Bűneidrõl nem emlékezem meg” — ígérte Õ.

Ha Isten nem emlékezik rájuk, neked miért kellene? Neked sem lenne szabad!
Amikor újjászülettél, fel lettél oldozva a bűneid büntetése alól.
Ha a továbbiakban is meg kellene fizetned a bűneidért, akkor a halálod után a pokolba kellene menned, mivel ez is része a büntetésnek.

De hála Istennek, nemcsak a bűn hatalmától vagyunk megváltva, hanem a bűn büntetésétõl is.
Jézus a helyünkre állt. Õ szenvedte el a bűneink büntetését.
 
Megvallás: Amikor megtértem, az én Mennyei Atyám eltörölte a vétkeimet. Ő nem emlékszik többé a bűneimre, ezért én sem emlékszem, és Őt sem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése