2023. augusztus 3., csütörtök

VIZSGÁLD MEG A VEZETÉSEDET❣️

,,💞Tudván először azt, hogy az Írásban egy prófétai szó sem támad saját magyarázatból.
Mert sohasem ember akaratából származott a prófétai szó; hanem a Szent Szellemtől indíttatva szólottak az Istennek szent emberei.,,
– 2PÉTER 1,20. 21

Az Ige és a Szellem megegyeznek.
Honnan tudhatod, hogy valami Isten Szellemétől van-e?
**Ha nincs összhangban az Igével, akkor nem a Szellemtől van.**
Mondták már nekem emberek, hogy Isten vezeti őket valaminek a megértésére, de amikor meghallottam, hogy mi az, azt mondtam:
„Nem, ez nem Isten Szelleme.”
Igen szélsőséges a következő eset, de igaz.
Egy férfi azt mondta nekem, hogy szerinte Isten Szelleme vezeti őt és egy asszonyt arra, hogy hagyják el a házastársaikat és házasodjanak össze.
Nem! Ez nincs összhangban az Igével.
A Szent Szellem nem szakít szét otthonokat. A Szellem és az Ige megegyeznek!
A Biblia Isten Szellemének ihletésére született.
Vizsgáld meg a vezetésedet az Ige világosságában.

Megvallás: Isten Szelleme vezet engem.
Megvizsgálom a vezetésemet az Ige világosságában, mert az Ige és a Szellem megegyezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése