2023. július 3., hétfő

AZ ÉLŐ IGE❣️

,,Az embernek szelleme az Úrtól való szövétnek, megvizsgálja a szívének minden rejtekét.,, – Példabeszédek 20,27


Ennek a versnek egy másik fordítása így szól: „Az ember szelleme az Úr lámpása.”
Ma ezt inkább így mondanánk:
„Az ember szelleme az Úr villanylámpája.”
Ez azt jelenti, hogy az Úr meg akar világosítani minket
– Õ akar vezetni minket – emberi szellemünkön keresztül.
A keresztények azonban, úgy tűnik, mindig valami más módon várnák, hogy vezesse őket Isten, mint ahogy kijelentette!
Isten vezetésének tekintik, amit fizikai érzékszerveik jeleznek.
A Biblia azonban sehol sem mondja, hogy Isten a fizikai testünkön keresztül fog vezetni minket!
Az értelem szemszögéből nézik a dolgokat; Isten azonban sehol sem jelenti ki a Bibliában miszerint a lelkünkön, illetve értelmünkön, elménken keresztül vezetne majd bennünket.
Isten azt mondta, hogy az ember szelleme az Úr lámpása. Isten tehát a szellemünkön keresztül vezet bennünket.
Isten a saját szellemeden keresztül akar vezetni téged.

Megvallás: Úr Jézus, Te vagy az én életem ura.
Én engedem, hogy a Te beszéded uralkodjon felettem. 
Hagyom, hogy a Te Igéd teljes uralmat vegyen felettem; ezáltal, TE uralkodsz felettem. Te irányítasz engem.
Te vagy az ura az én életemnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése