2023. július 15., szombat

BŐSÉGES ELLÁTÁS!

,,…Hadd mondják mindenkor: Magasztaltassék az Úr, aki gyönyörködik az Ő szolgájának gyarapodásában.,, – ZSOLTÁROK 35,27


Van még valami, amit az Úr mondott nekem abban a látomásban, 1959 februárjában. 
Nem csupán az én érdekemben hangzott el, hanem a tiédben is.
Azt mondta: „Ha megtanulod követni ezt a belső bizonyosságot az életed minden területén, gazdaggá teszlek téged. Vezetni foglak az élet minden területén – az anyagiakban éppúgy, mint a szellemiekben.
Én nem ellenzem, hogy a gyermekeim gazdagok legyenek. Azt ellenzem, hogy kapzsiak legyenek.”
(Sokan hiszik, hogy az Urat csak a szellemi életünk érdekli – és semmi más – Őt azonban minden érdekli, ami minket érdekel.)

Az Úr tényleg megtette velem, amit mondott, meggazdagított engem. Hogy milliomos vagyok-e?
Nem. Az a szó, hogy gazdag nem ezt jelenti. A ‘gazdagság’ ellátottságot jelent, bőséges ellátást. 
Nekem több mint teljes ellátásom van, több mint bőséges.
Ez azért van, mert megtanultam követni a Szent Szellem vezetését – és ez belső bizonyosság által jött. 
Isten téged is gazdaggá tesz, ha megtanulsz hallgatni a belső bizonyosságra! 

Jézus azt mondta nekem abban a látomásban: „Most menj és tanítsd meg az én népemet arra, hogyan vezeti őket az én Szellemem.”

Megvallás: Isten Szelleme vezet engem az élet minden területén. 
Õ vezet a szellemi dolgokban, és az anyagiak- ban is. Én pedig mindig hallgatok a belsõ bizonyosságra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése