2023. december 28., csütörtök

AZ ATYA SZERETETE❣️

,,💞Aki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; aki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, és én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak. 
Monda néki Júdás, nem az iskarióti:
Uram, mi dolog, hogy nékünk jelented ki magadat, és nem a világnak?
Felele Jézus és monda néki: Ha valaki szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt, és ahhoz megyünk, és benne lakozást veszünk.,,

— JÁNOS 14,21–23.

Két dolog hangsúlyos a mai igerészben:
1) „Aki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat” —
mondta Jézus. Tartsd meg emlékezetedben, amiket Jézus
parancsolt.
Ő azt mondta: „Új parancsolatot adok néktek, hogy
egymást szeressétek; amint én szerettelek titeket, úgy szeressétek ti is egymást.” (Ján. 13,34)
Semmi okod bármely más parancsolat felől aggódni.
A szeretetben járás mindent kielégít, mert Isten Igéje azt mondja: „A törvénynek betöltése a szeretet.” (Ha megtartod Jézus parancsolatait, ezzel betöltesz minden más parancsolatot.)

2) „…az én Atyám szereti azt…” Ha szeretetben jársz,
akkor Isten birodalmában jársz, mert az Isten szeretet. Istent
saját természete — mert Ő a szeretet — készteti arra, hogy
gondoskodjon rólunk, hogy megvédjen minket és oltalmazzon minket!

Megvallás: Én ismerem Jézus parancsolatait és megtartom azokat. Én úgy szeretek másokat, ahogy Isten szeretett engem. Én szeretetben járok az én testvéreimmel.
Kimutatom Jézus iránti szeretetemet azzal, hogy megtartom az Ő szeretet parancsolatát.
Az Atya szeret engem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése